MÖTESPLATSEN FÖR BLIVANDE BRÖLLOPSPAR 

Varje år skapas denna stora mötesplats där hela Norrlands bröllopsbransch har möjligheten att nätverka, knyta viktiga kontakter och, framförallt, träffa par som står inför sitt bröllop eller fest. Flera hundra besökare kommer årligen och ni som utställare når hela norra Sveriges marknad. 

Här kan ni sälja produkter och tjänster, ta in bokningar för framtiden, hitta nya samarbeten och marknadsföra ert företag mot en riktad och köpvillig målgrupp.

Det finns ett begränsat antal platser per utställarkategori. Detta för att säkerställa ett stort utbud för besökarna och för att ge de utställare som väljer att vara med på mässan en unik chans att träffa bröllopsparen.

Anmälan för utställare i Luleå öppnar under hösten 2023.


BOKA MONTERPLATS

Sista anmälningsdag för Umeå är 17 september

    Utforma montern på bästa sätt

    Visionen varje bröllopsmässa är att ge besökarna något utöver det vanliga. Där är ni som utställare högst delaktiga, och tillsammans kan vi skapa en riktigt lyckad mässa.

    En tilltalande monter lockar fler besökare till just er, vilket ger chansen till fler kunder. Tänk på att det går att få till en effektfull monter med små medel, t.ex. tyger, ljusslingor eller möbler. Många av dekorationerna har ni säkert redan hemma, på kontoret, i butiken, i salongen eller i festlokalen.

    Genom att utnyttja höjden kan bokhyllor, stegar, pelare eller liknande placeras i montern för att bygga ett ”rum”. Montern ska symbolisera företaget, så välj gärna dekor därefter. Försök att ta med ”en bit av verksamheten” till mässan.

    En monter med många objekt i ögonhöjd gör att ni som utställare får ögonkontakt med besökarna och har lättare att ta en första kontakt. Och kom ihåg, det allra viktigaste är ert engagemang och att ni pratar med så många besökare ni kan.


    VAD INGÅR FÖR UTSTÄLLARE?

    • Inredningspaket (bord + stol) kan köpas till (ingår ej)
    • Möjlighet att ha en egen programpunkt på scenen
    • Monteryta i vald storlek (monterväggar ingår ej)
    • Utställarmingel efter mässan för att sammanfatta dagen och knyta kontakter med branschkollegor
    • 1 st grendosa 230V
    • Utställarlista på www.nordicweddingexpo.se med länkning till egen hemsida
    • Enskilt inlägg om er verksamhet på Instagram (@nordic.wedding.expo)
    • Mässmaterial att publicera på sociala medier
    • Mässtidning, med inspiration, annonser och reportage
    • Placering angiven på utställarkarta
    • Tillgång till utställarlounge där ni kan slappna av och njuta av kaffe/te, dryck och tilltugg

    ANMÄL ER SOM UTSTÄLLARE HÄR

    Behöver ni ett annat mått på er monter? 

    Maila josefine.ronngren@storyact.se för mer information och pris.


    KLICKA HÄR FÖR ATT BLI UTSTÄLLARE

    DATUM OCH PLATS

    2023-10-15

    Mässans öppettider: 11.00 - 15.00

    Efter stängning arrangeras ett eftermingel endast för utställare (kl 15.00-16.00) där ni som utställare har möjlighet att mingla, knyta kontakter och hitta nya samarbeten, innan det är dags att plocka ihop.

    Mässan arrangeras nu för fjärde året i Umeå och har blivit en given plats för alla som arbetar med eller planerar bröllop.

    BLI UTSTÄLLARE I UMEÅ - KLICKA HÄR!

    VARFÖR STÄLLA UT PÅ MÄSSAN?

    Flera hundra av Norrlands bröllopspar besöker mässan varje år. Det ger en exklusiv chans att visa och sälja era tjänster och produkter till en intresserad kundgrupp.

    Ni har även möjligheten att nätverka och hitta samarbeten med branschkollegor. Vi ser att majoriteten av utställarna har inlett någon form av samarbete efter mässan. 

    NORDIC WEDDING EXPO når en riktad målgrupp med hög budget och stort köpintresse där ni kan träffa dem i olika skeden av deras planering. 

    EXKLUSIV MÄSSTIDNING

    Alla blivande bröllopspar som besöker mässan får en exklusiv mässtidning fylld med inspiration, reportage och erbjudanden. Där har ni som utställare möjlighet att marknadsföra ert erbjudande lite extra och på så sätt följa med paren hem efter mässan.


    SÅ KAN NI SYNAS:

    • Reportage (helsida i A4) - 2 100 kr ex. moms

    Två bilder i bra kvalitet skickas vid anmälan till josefine.ronngren@storyact.se. Ni kontaktas sedan av StoryAct och får i skrift svara på ett antal frågor om er verksamhet. Detta skrivs sedan ihop till ett reportage som lyfter er verksamhet.

    • Annons (1/2-sida av A4) - 1 300 kr ex. moms

    Färdigt annonsmaterial skickas in, i liggande format (210 x 148 mm), PNG/JPG-format.

    • Annons (1/4-sida av A4) - 900 kr ex. moms

    Färdigt annonsmaterial skickas in, i stående format (105 x 148 mm), PNG/JPG-format.

    BOKA PLATS I MÄSSTIDNINGEN

    Kontakta mässarrangören